petrasperspektiv

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 30 oktober 2011 20:53

De fyra orden sammanfattar min söndag. Ni fattar vilken goesöndag jag haft. För det första sov jag till strax efter nio. Efter det var det frukost och så flyttade jag över till soffan där jag höll liv i mina wordfeud-matcher, med blandat resultat. Dottern och jag jag gick en promenix och det var riktigt skönt även det kom lite regn.


Jag har läst vidare i min bok. Samma bok jag haft nu sedan veckor tillbaka. Den är bra men jag somnar så väldans fort om kvällarna att jag kommer att ha läst ut den 2018 om jag håller det här tempot;-)


Sen var det dags för körsång. Alltid kul men idag var det lite svårare än vanligt. Gehör och annat skulle användas och jag är liksom bättre på att bara sjunga på och inte tänka så mycket;-)


Just nu lagas det middag i huset. Jag vet, sjukt sent. Men så kan det gå när halva familjen är borta på hockey hela dagen. Och förlorade gjorde de också...Och fick en massa utvisningar...Och bar sig tydligen inte helt exemplariskt åt. Inte bra...


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards