petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 6 oktober 2011 19:40

Nu var det städat. Som vanligt inte på något sätt en överdriven insats men ändå så att man känner att det går att stå ut en vecka till.


Nu pluggar sonen engelskaglosor och pratar HELA TIDEN. Jag fattar inte hur man kan lära sig något då men det kan ju hända att han har en helt unik

inlärningsstil:-)


Dottern vet i tusan var hon är. Jag vet att hon är hemma men jag vet inte i vilket rum. Det låter som att vi har ett enormt hus men riktigt så stort är det inte.


Jag borde verkligen ut och springa en runda men vädret är riktigt kasst så jag vet inte om jag ska ta och släpa in crosstrainern från uterummet istället. Lite crosstraining framför Brynäsmatchen låter väl inte så dumt?


Sonen ska iväg på läger i helgen. Pirrigt. Mest för mig tror jag. Jag är faktiskt lite impad av att han gång efter annan gör saker han egentligen är nervös inför. Att åka iväg på ett läger med en massa folk han aldrig träffat tidigare och dessutom skulla prestera på topp är ju ändå ganska stort. Han är duktig och stark den lille:-)


Imorgon är det tjejfest med bästa vännerna. Äntligen! Sååååå kul att få träffas och vara oseriös, fnittrig, flamsig och allmänt avslappnad. Så om jag inte bloggar imorgon så vet ni att jag är och dricker vin och blir uppdaterad på skvallret i stan, hehehe:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards