petrasperspektiv

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 14 oktober 2011 20:34

Freeeedag:-)


Fredag är bra på många sätt. Jobbedagen är kort. Det är inte en massa måsten på eftermiddagen. Man kan städa och så kan man strunta i det. Idag dammsög jag lite men sen blev det inte mer. Här ska städas på söndag har jag bestämt. Tro inte att vi har någon form av demokrati här hemma;-). Det som mer är bra med fredag är att vi ofta lagar mat tillsammans maken och jag. Så ock idag. I ärlighetens namn lagade han lite mer än vad jag gjorde men jag fanns i närheten:-)


Fredag är också bra för då får man ta ett glas vin till maten utan att känna att man skulle ha någon form av problem. Ja, så svensk är jag...


Men bäst av allt med fredagen är att krypa ner i sängen på kvällen och veta att man har två lediga dagar framför sig och att man INTE behöver ställa klockan imorgon bitti.


Är det någon mer än vi som har SJUKT många flugor inne?! Idag har jag säkert slagit ihjäl en 50 stycken. Är det normalt eller kan det bero på det eventuella råttliket under golvet? Vad tror ni?



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards