petrasperspektiv

Alla inlägg under maj 2019

Av petrasperspektiv - 10 maj 2019 20:51

Idag har jag och resten av rektorsgruppen tillbringat dagen med att styra upp och organisera nästa läsår på de sätt som är möjliga redan nu. Vi hade en extremt lång lista att klara av och ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte vi skulle hinna allt men tji fick jag för det gjorde vi. 


Jag gillar verkligen mina kollegor! Vi har högt till tak och vågar lyfta saker som kan upplevas som jobbiga men framför allt har vi den konstigaste (och roligaste;-) humorn och jisses vad jag har skrattat idag. Älsk på det!


En statusuppdatering på familjen ser ut så här:

Sonen pluggar på och visar sådana pluggtalanger att jag blir alldeles imponerad. Tänk vad intresse och meningsfullhet kan skapa!

Dottern- kom hem från Teneriffa där hon varit sen i början av oktober, var hemma i några dagar, for till Stockholm, kommer hem sent imorgon och åker till Rhodos på tisdag. Jag vill leva hennes liv! Fasen också att jag inte är 25 och kan sjunga och dansa;-) 

Maken- tjatar mest om att vi ska spela golf. 

Jag- försöker undvika golf för jag orkar inte med att slagen inte sitter som de ska. Tänk om jag kunde acceptera att man måste träna för att bli bättre...


Nu är hockey-VM igång och det gillas väldigt mycket även om Sverige just i den matchen som pågår spelar som ett korp-lag... De är nog bara lite nervösa;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards