petrasperspektiv

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 8 oktober 2011 21:00

Nu ikväll var vi i Tyringe och tittade när killarna på lägret spelade match. Sonen slet men kom inte till sin rätt riktigt. Kombinationen extremt hårda krav på sig själv, en dag när saker inte funkar och en massa viktiga människor som tittar på är inget vidare. Jag hoppas han i alla fall har kul nu ikväll.


Idag har det jobbats lite här hemma. Maken fixade med hyllorna i dotterns garderob och när han ändå var i gång med skruvdragaren så gällde det ju att få en del annat fixat. Sagt och gjort. Tavellisterna som inhandlades förra helgen kom upp. Efter en (1) vecka. Personbästa! Jag är inte riktigt nöjd med de tavlorna och fotona som pryder dem så jag får upp på vinden och leta lite nya alster imorgon. Har både ens mormor och farfar varit konstnärer har man ju lite tavlor att välja på.


Kvällen igår med tjejerna var supertrevlig med god mat och god dryck. Synd bara att man är så sleten på fredagskvällarna.


Nu tittas här på Fångarna och spelas Wordfeud. Det går bra. Både och. Om nu sonen kunde ringa också så jag kan sluta oroa mig för honom...

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards