petrasperspektiv

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 20 oktober 2011 21:36

...hur man kvittar utvisningar, när man blåser av vid spelarskador, hur man agerar i olika roller kring matcherna med mera, med mera, då kan ni fråga mig. För jag har koll. Stenkoll. Jag har nämligen varit på båsutbildning i ishallen. Mycket lärorikt.


Efteråt hade jag tänkt gå en rask promenad men så klart fastnade jag i ishallen och pratade med en massa folk. Mycket trevligt men fruktansvärt kallt om fötterna när jag var så puckad att jag bara hade Converse på mig. Dumt.


Dottern skulle iväg till K-stad men ansåg sig ha för lite pengar. Stressade mamman såg sin chans och köpte genast städtjänst av henne. När vi kom hem var det jättefint och städat i hela huset. Hon kan hon!!!


Nu känner jag att känseln börjar komma tillbaka i fötterna. Skönt:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards