petrasperspektiv

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 29 oktober 2011 20:26

Japp, lördag morgon och klockan ringer som om det vore en jobbedag men icke! Nixelipix, idag var det ju sossarnas skolkonferens och jag skulle dit. Först var jag anmäld som besökare och senare  som föreläsare. Det är så typiskt mig att tacka ja till sånt för att drabbas av illamående och förbanna mig själv när det sen är dags att faktiskt prata inför alla. Men men, det gick bra. Åtminstone sa snälla människor runt omkring det. Och jag väjer att tro dem, för det känns bäst:-)


Efter skolkonferensen var jag en sväng inom ishallen där både make och son fanns att finna och där en match var i full gång. Trevligt!  Efter det gick maken och jag en runda. Som vanligt avhandlades nästan bara hockey...


Efter det fick jag en trevlig inbjudan. Det var bästa IB som bjöd mig till eftersnack och vindrickning hemma hos HB och MA. Efter lite förhandling på hemmaplan fick jag gå iväg om jag lovade att komma direkt när maten var klar;-). Givetvis lovade jag det. Det var superdupertrevligt att dricka vin och eftersnacka och det var härligt att komma hem och sätta sig vid ett färdigdukat bord med mumsig mat. Nu väntar kaffe och lite tv.


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards