petrasperspektiv

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 27 oktober 2011 18:58

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Förmodligen borde jag jobba men jag ORKAR inte. Jag har ju för fasen jobbat hela dagen. MEN på lördag ska det pratas och eftersom jag har ett behov av listor, struktur och ordning så vill jag ju gärna ha lite koll. MEN eftersom jag är den sortens människa som gärna skjuter upp saker så försöker jag komma undan att jobba ikväll. Problemet med det är att då kommer förmodligen inte saker och ting att landa förrän på lördag och då kommer jag att ha en massa jobbig ångest att ta hand om för att jag inte har någon som helst koll. Ajamennifattarva. Jobbigt. Jobba eller inte?


En som jobbar just nu är dottern. Hon städar så det står härliga till. Hon är nyanställd här hemma och hon gör ett fantastiskt jobb och blir så klart rikligt belönad:-)


Fredag imorgon. Inte illa. Ännu en vecka har passerat i 190 och jag har blivit en vecka äldre. Ser man det så är det inte så himla kul när veckorna susar förbi.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards