petrasperspektiv

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 18 oktober 2011 19:54

...och så kan jag inte det för det vore inte lämpligt. Jobbigt. Jag som har så många tankar jag hade behövt lufta, ventilera och analysera. Hur gör man då? Man sväljer, sväljer och sväljer tills man exploderar. Om man inte hittar en annan lösning. Och det har jag gjort idag. Hoppas det är en bra lösning!


Idag har jag inte fått en enda minuts motion. Jag som hade bestämt att det skulle vara minst en halvtimme om dagen. Så länge varade det. Men jag orkar verkligen inte gå ut nu. Verkligen inte. Men jag har i alla fall inte ätit något onyttigt. Alltid något.


Dagens hjältedåd står bästa vännen J för. Hon var hos doktorn idag och skulle undersöka en grej. Hon blev stucken tio gånger, 10 gånger!!!, i halsen. Fy f-n. Jag mådde illa av att höra henne berätta. Tänk då att behöva uppleva det. Stackars J.


På lördag är det golf och fest. Halleda, jag har ju inte hållt i klubborna på evigheter. Men det verkar vara en hel hög med trevliga människor att umgås med och så får jag ju både motion och friskluft så det blir nog bra. Festen hålls dessutom tvärs över gatan och då kan man ju definitivt inte klaga på avståndet;-)


Men, först är det onsdag och chefsutbildning. Det ska bli kul. Jag behöver lite positiv påfyllning.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards