petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 2 oktober 2011 20:10

Avbryt! Stopp! Halt! Jag är inte klar med den här helgen ännu! Den har bara rusat förbi och jag har inte hunnit hälften av det jag hade velat hinna. Läsa och vila till exempel. Inget är läst mer än dagstidningen igår och lite på facebook och det kallar jag inte läsning på riktigt.


Jag skulle dessutom hunnit springa idag men det blev inget av det på grund av ett långt föräldramöte och att jag och maken hade glömt att han skulle jobba och därför var tvungna att fixa mat snabbt. Det fick bli Lasses. Suck. Sjukt onyttigt, men gott.


Sonen och laget mötte Karlskrona idag. Jag bestämde mig redan innan för att vara cool och tänka på att K-krona-killarna haft is hela sommaren medan vi bara haft det i en månad och därför förmodligen skulle bli fullständigt frånåkta. Men icke! Våra pojkar gick in och ägde stundtals isen och vann med 3-1, Bra jobbat! Lite smolk i glädjebägaren var att en av killarna plötsligt mådde dåligt och ambulans fick tillkallas. Vad det var vet jag fortfarande inte men jag hoppas det bara var någon form av vätskebrist eller annat som är hyfsat snabbfixat. Krya på dig A! Massor med kramar till dig!


Måndag imorgon. Ny vecka och nya utmaningar. Jag önskar mig en lugn vecka. Okej?!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards