petrasperspektiv

Alla inlägg under april 2018

Av petrasperspektiv - 26 april 2018 20:52

Någon kontinuitet i bloggandet kan man ju inte anklaga mig för att ha. Över en månad mellan inläggen är kanske i längsta laget? Att jag inte skrivit beror inte på något sätt att jag inte har saker att reflektera över. Snarare tvärtom. Jag har en miljon saker som jag har åsikter och tankar om men jag tänker att alla dessa åsikter och tankar inte lämpar sig att lufta offentligt. Jobbigt för det hade varit skönt att släppa lite på trycket i knoppen men jag fårsöka hitta andra kanaler att använda till det. 


Igår var en magisk kväll. Jag och två vänner tillbringade kvällen i den flottaste husvagn jag någonsin varit i och som en extra bonus så var där den vackraste havsutsikt jag nånsin skådat. Grattis till C som får njuta av den magiska platsen regelbundet! Jag kommer och hälsar på flera gånger:-)

Vi åt goda räkmackor, beundrade utsikten, drack kaffe och pratade, pratade och pratade. Jättehärligt!


Nu är det Wahlgrens värld och då är det helt omöjligt att blogga samtidigt. Det är ju ett helt underbart, galet och skrattigt program:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards