petrasperspektiv

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 9 oktober 2011 15:29

...visas "På väg mot elit". Just nu demontreras handledsskott och skotteknikens grunder. Mmm, det är så vi har det:-)


Söndag idag. Lite ångest finns. Mest för att veckan som kommer är inplanerad så till den milda grad att jag faktiskt tror att jag måste avboka en eller två saker. Jag kan inte vara borta först hela dagarna och sen hela kvällarna. Dels mår inte familjen och huset bra av det. Dels mår inte jag bra av det. Jag behöver få glida runt och pula lite här hemma. Jag behöver bara få vara. Sån är jag och jag tänker se till att jag får det jag behöver. Får jag inte nödvändig vila klarar jag inte av allt jag tycker är kul och det vill jag ju göra.


Ikväll är det i alla fall kören och den får mig ju att må bra. Utom när det är stämsång och jag inte hittar vare sig melodi eller tonart på stämman. Jag trivs bäst när jag får sjunga "vanligt".


Men först av allt: reprisen av Grey's Anatomy. Äntligen!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards