petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 26 oktober 2011 21:12

...men jag gillar Micke Gunnarssons föreläsning så himla mycket att jag gick på den idag igen. Och tro det eller ej, men den var lika bra idag. Sonen övertygade maken om att han absolut inte fick missa föreläsningen. Maken tog det på allvar, efter lite övertalning av mig, och så gick vi dit. Maken ångrade INTE det. Som han skrattade OCH tog till sig av budskapet. Vi fastnade för lite olika saker men så är det ju. Vi är ju alla olika.


Dessutom har jag uträttat ett mirakel. Detta är ytterligare en sak jag lärde mig av Micke Gunnarsson. Man kan göra små mirakel. Idag gjorde samma som han brukar göra. Jag stoppade en krona i en tuggummiautomat på Ica och vred ett halvt varv. Tänk lyckan hos den unge som testvrider och faktiskt får ett tuggummi!


Nu ska jag äta lite ost och kex och eftersom man ska leva här och nu och njuta av det tänker jag minsann ta ett glas vin till:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards