petrasperspektiv

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av petrasperspektiv - 7 oktober 2011 17:24

Okej. Bråttom nu. Om en kvart ska jag vara vis Apoteket och möta C och sen ska vi gå till A på tjejträff. J kommer så snart hon har slutat. Kuligt ska det bli!


Ett snabbt blogginlägg får det bli.


Dagen har varit bra. En riktigt skön fredag. Lugn och fin. Till och med på jobbet.


På vägen hem stannade jag och köpte finfina blommor på Spar som jag direkt planterade när jag kom hem. Rysligt snyggt blev det:-)


Liten powernap på soffan innan övningskörning med dottern och sedan stajlning inför kvällen. Återigen är jag glad att jag delar garderob med dottern. Räddad. Igen:-)


Dagens barninlägg är att dottern kammade hem 198 poäng på ett ord (!) på Wordfeud. Fy fasen, imponerande. Definitivt mina gener:-)


Nähä, drick upp sista slatten och på med skorna. Tjingeling!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards