petrasperspektiv

Alla inlägg den 26 april 2010

Av petrasperspektiv - 26 april 2010 20:34

Med mig idag hade jag min att-göra-lista. Jag kan berätta att den blev längre och längre ju senare på dagen det blev. Några saker kunde strykas men fler kom till. Undrar om jag någon gång kan bocka av det sista och säga:

-Såja det var det. Nu kan jag i lugn och ro ta mig en kopp kaffe och pela mig i navlen.

Nej, jag tror inte heller det. Men navelpel är nog ändå överskattat:-)


Sonen messade innan idag och frågade om kompisens mamma fick klippa honom. Hallå, hon är ju världens bästa. Bara en idiot tackar nej till ett sånt erbjudande. Jag har inte sett honom ännu men det är säkert snyggt.


Dottern sliter med en bokrecension om Stolthet och fördom. Hon ska hålla på i tjugo minuter. Det är ganska länge...


Träning blev det oxå idag. Till och med ganska engagerad träning. Jag kommer att ha träningsvärk imorgon.


Imorgon tänkte jag förresten hälsa på några av mina åttor som är på prao. Jag träffade en idag och hon verkade ha det bra.


Nu kommer maken med ett jätteglas med kaffe. Mmmm. Han är bra han:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards