petrasperspektiv

Alla inlägg den 18 april 2010

Av petrasperspektiv - 18 april 2010 17:26

Nio minuter kvar tills Grey´s Anatomy börjar. Måste snabba mig. Ända sedan dottern började dansa till 21.15 varje onsdag har det varit oordning med Grey-tittandet. Och då är det det enda programmet jag verkligen vill titta på. Tur att det går i repris.


Idag var det premiär på golfbanan. Jag och maken gick korthålsbanan och det gick inte jättebra men hyfsat. Jag träffade i alla fall bollen och en del slag var riktigt bra. Andra var mindre bra men dem nonchalerade jag och slog om. Vissa kallar det fusk. Jag kallar det att träna:-)


Sonen är i Karlshamn. Han är numera järnvägens säkraste inkomstkälla. Förra veckan råkade han hoppa på fel tåg. Han märkte det snabbt, som tur var, och kunde hoppa av i Bromölla, springa som en tokig och kasta sig på tåget som gick tillbaka emot Blekinge. Riktigt resvan blir han av allt detta farande.


Idag pratade vi om askmolnet och om att det eventuellt kan stoppa vår Kreta-semester. Tre i familjen är rätt knäckta över detta men sonen är jätteglad. Han vill ju inte flyga...


Nähä, nu drar det ihop sig. Mot tv:n.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards