petrasperspektiv

Alla inlägg den 23 april 2010

Av petrasperspektiv - 23 april 2010 23:47

Hej svejs!

Nu har jag lämnat bästa vännerna i några minuter för att skriva ett litet inlägg. Jag befinner mig just nu på tjejfest hos bästa J. Här är oxå bästa C och A. Vi började kvällen med en seans på Bokelund. Den var bra men inte den bästa jag varit på. Det är ju lite spännande att höra ett medium prata, man förstår plötsligt hur lite man förstår.


Efter det bar det hem till J och en ostbricka med tillhörande dryck. Mums. De grattade mig oxå. Jag fick ett jättefint armband och presentkort på Liv. Tack så jättemycket! A hade dessutom satt ihop lite bilder från ungdomens glada dagar. Det är absolut inga bilder som ska visas offentligt men det var kul att se dem!


Just nu hör jag gapflabb från köket. De tittar i skolkataloger. Jag tror jag måste skynda mig så jag inte missar något.


Tack snälla Iman och Ida. Ni är bra för mitt självförtroende...

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards