petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 april 2010

Av petrasperspektiv - 2 april 2010 20:54

Vilken härlig dag! Först vaknade jag strax innan klockan sex men när jag konstaterat att jag var ledig somnade jag om igen. Så skönt!

Långsam frukost med bokläsning till. Det var bara jag uppe så det var väldigt lugnt. Efter det var det plock med lite allt möjligt. Började röja lite i uterummet men blev inte klar för när maken vaknat bar det av till golfbanan. Premiär! Var lite nervös, tänk om jag hade glömt allt?! Men, jag fick till några bra slag så allt har i alla fall inte fallit i glömska.

En runda med hunden och en snabb husesyn hos makens kusin hanns också med innan det var dags att laga Canelloni. Sjukt gott!

Nu har vi precis tittat klart på Australia med Nicole Kidman. Jag brukar inte tycka om henne men i den här filmen var hon helt okej.

Imorgon ska jag se om jag hittar något i klädväg. Det är lite svårt för jag vet liksom inte vad jag vill ha. Annars brukar jag veta exakt vad jag vill ha och då är det bara att leta upp.

Har tv:n på i bakgrunden, Talang 2010. Vad är det för människor som söker sig dit? En del är jätteduktiga men andra måste sakna all form av självkritik. Att räkna upp nollor och ettor verkar ju inte precis vara någon särskilt kul talang.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards