petrasperspektiv

Alla inlägg den 12 april 2010

Av petrasperspektiv - 12 april 2010 19:12

Nu är jag hemma efter jobb och träning. Pust...Jag ska ta en liten, liten paus innan jag går igenom och betygsätter åttornas brev.


Förmiddagen var späckad av lektioner. Trevliga sådana men hektiska.


Eftermiddagen var fylld av möten. Viktiga sådana. Jag hoppas de leder till något bra.


I bilen från gymmet fick bästa E lyssna när jag spydde ur mig nödvändig galla. Vilken tur jag har som har någon som orkar lyssna på det...


Maken talade om att han minsann hade lagat maten så jag fick plocka undan. Då lekte jag tonåring, ryckte på axlarna och menade att då fick det stå framme. Det värsta är att jag menade det. SÅ trött är jag just nu.


Nu kaffe, sen skruva ihop en fåtölj, sen rätta, sen vill jag läsa.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards