petrasperspektiv

Alla inlägg den 31 december 2010

Av petrasperspektiv - 31 december 2010 15:02

Just nu tittar jag med ena ögat på Sound of Music medan det andra vilar på skärmen. Simultanförmåga;-). Jag älskar filmen. Den är ju bara helt underbar! Jag, dottern och modern var och såg musikalen med Pernilla Wahlgren och Tommy Nilsson när den var i Växjö för några år sedan. Inte fy skam det heller kan jag säga.


Kan meddela att hotellet är bokat inför Londontrippen i april. Dottern gjorde slitgörat. Hon letade upp och graderade tänkbara hotell.Jag fick i och för sig tala om för henne att 17000:- för fyra nätter INTE var acceptabelt;-) men sen kunde jag bara kolla igenom de hon hade plockat ut och sedan bokade jag. Min vana trogen kollade jag av med facebook-folket först och det var lika smart som vanligt. På fejjan finns svaren på allt:-)


Snart är det partydags. Så kul! Det enda som inte är så kuligt är att barnen börjar bli för stora. Numera är bara de yngre med. De äldre har övergett oss. Tyvärr!


Jaja, det är väl bara att acceptera att tiden går, även om jag gärna hade stannat den...


Har ni några nyårslöften då? Det har inte jag för jag är kass på att hålla dem. Vill jag genomföra något så gör jag det ändå. Till exempel räknar jag med att ha tappat några kilon innan Barcelona i maj. Jag räknar med att börja springa igen OCH att genomföra ett lopp. För övrigt tänker jag fortsätta som nu för det tycker jag är kul! Möjligen ska jag börja meditera eller börja med yoga för jag tror att jag behöver det. När till och med andevärlden säger det är det väl sant;-)


Till er som läser detta vill jag bara säga: Gott Nytt År och vi ses nästa år;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards