petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 december 2010

Av petrasperspektiv - 1 december 2010 17:52

Idag var en annorlunda och väldigt rolig dag måste jag säga. Som jag har ojat mig över att föreläsa och så blir det så pass bra ändå. Visst missade jag en del och tekniken bråkade med mig lite ibland men att jag missade vet ju bara jag och att tekniken bråkar kan vara bra för att visa att man inte behöver vara något tekniskt geni för att kunna blogga eller arbeta med bloggar.


Så, jag är nöjd. Jag hoppas jag inspirerat någon att arbeta med bloggar. En medarbetare påpekade att låg och mellan också behöver en sådan här dag innan de påbörjar sin "en till en"-process. Bra idé! Så klart ska vi fixa det!


Nu är jag hemma och jag känner mig varm och behaglig. Frågan är om det är varmt här på riktigt eller om jag är så sjukt nerkyld efter att ha stått i aulans 15-gradiga "värme" att jag upplever det som skönt här hemma men bara blir lurad. Hmmm, tål att tänkas på.


Nu ska jag strax ge mig ut på promenad. Dottern vill ha skjuts till dansen men som den hyggliga mamma jag är erbjuder jag mig istället att gå tillsammans med henne. Jag vet att hon uppskattar det, innerst inne;-)


Dagens hjälte idag är sonen som rycker ut i värsta snövädret för att fixa lunch åt sin mamma som inte hinner iväg och fixa det själv. Tack sonen! Som tack för hjälpen ska jag inte gnälla över popcornsresterna i vasken;-). Pöss:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards