petrasperspektiv

Alla inlägg den 17 december 2010

Av petrasperspektiv - 17 december 2010 17:05

Jaha, då var det helg igen. Det enda negativa med det är att jag blivit en vecka äldre. Allt annat är positivt.


Idag var en bra dag på jobbet. Ibland blir jag och kollegorna lite knäppa och får en mycket märklig humor och vi är allt annat än seriösa. Så var det idag. Och jäklar vad roligt det är. Jag gillar såna dagar. De kommer inte så ofta så det gäller att njuta av dem.


Annars är detta den tiden på året man inte ska fatta ett enda beslut eller ändra någonting i verksamheten för alla är trötta och negativa. Alla inklusive jag själv. Allt kommer per automatik att kännas bättre efter jullovet. Så är det alltid.


Något som är riktigt positivt är att jag är snygg i håret. Det negativa var vad det kostade. Jag tänker INTE skriva det här för om maken fattar vad jag lägger hos frissan svimmar han nog;-)


En annan positiv sak är att jag äntligen ska träffa två extremt goda vänner. Vi är så himla busy alla tre att det tar ett halvår (minst) innan vi har fått ihop en tid när alla kan. Och den dagen är alltså idag. Det enda lilla synda med det (nej, man kan inte skriva så egentligen;-) är att jag missar personalfesten med temat "After ski". Tänk vad skönt att gå iväg på partaj i thermobrallor! Verkligen min grej!!!


Imorgon är det 97-DM i Karlskrona! Jippi!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards