petrasperspektiv

Alla inlägg den 14 december 2010

Av petrasperspektiv - 14 december 2010 18:03

Jag hade inga hål och inga andra obehagligheter heller! Jag är såååå lättad. Det kostade 850 spänn men det gör INGENTING bara jag inte har några stora saker som måste fixas. Sån är jag.


Dagen har varit lugn! Ja, ni läste rätt. Lugn! Det har inte hänt på jag vet inte när... men jag njöt hela tiden;-)


Nu ska jag alldeles strax iväg på bio med mina elever. Ikväll visas Tusen gånger starkare på bion här i stan och så klart måste vi gå och se den. Vi har ju läst boken innan och för den som inte har läst den rekommenderar jag den verkligen. Den borde vara obligatorisk för alla som arbetar i skolan.


Imorgon börjar vi med ett studiebesök på Kanehalls förskola. Äntligen ska jag få se denna fantastiska förskola som alla (som begriper sånt) pratar så varmt om.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards