petrasperspektiv

Alla inlägg den 22 december 2010

Av petrasperspektiv - 22 december 2010 17:10

Upp med tuppen. In i duschen. Ut och skrapa INSIDAN av bilen. maken hade tagit utsidan. Till jobbet. In i värmen. Jobba, jobba, jobba. Lunch på fiket. Jobba, jobba, jobba. Köra hem.


Japp, det var min dag det. jag har förkovrat mig i IUP:n och LPP:ns förlovade land och det har varit mycket spännande läsning. Jag ska dock inte trötta ut stackars bloggläsare med såna grejer för jag vet att det bara är några av er som tycker det är lika kul som vad jag gör.


Taxin bokad till nyår! Drygt en veckan innan! Personbästa med råge!!!


Maken och sonen for nyss iväg. Bortamatch i Mörrum. Jag är nog trött och sleten för jag valde bort det. Frivilligt...


Jag ska göra mycket mera glamorösa saker, nämligen tvätta. Usch vad tråkigt. Inte tvättningen då för det sköter ju maskinen utan hängandet och sorterandet. DET är riktigt tråkigt.


Nu nös jag två gånger. Jag tar det som ett tecken på att jag behöver vila en stund;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards