petrasperspektiv

Alla inlägg den 30 december 2010

Av petrasperspektiv - 30 december 2010 18:26

Mogen överskrift va? Mmmm, så mogen är jag just nu. Jag var och vägde mig innan. Upp ett par hekto. Tack för det all choklad... Men å andra sidan är två hekto INGENTING med tanke på mängden choklad som slunkit ner i magen så det är väl bara att bita ihop och ta tag i livet igen...


Jag vill börja springa igen. Frågan är om jag ska göra som LP och skaffa grejer till skorna som tydligen fixar så att man kan springa även när det är snorhalt eller om jag ska köra på crosstrainern tills snön försvunnit. I-landsproblem, jag vet...men viktigt för mig. Jag får väl grunna lite på det ett tag. Det hade varit coolt att springa tjejmilen i augusti.


Idag var HELA familjen i K-stad. Ojojoj, det är en utmaning. Sonen var hungrig efter en affär. Suck. Men, vi uträttade alla ärenden på listan och vi hann dessutom med att veckohandla. Imponerande.


Nu är det crosstrainerdags. Samtidigt som jag tränar ska jag kolla på de sista två avsnitten på årets julkalender. Jag missade dem och det går ju verkligen inte för sig. Förresten, glöm inte att det är hockey på tv ikväll:-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards