petrasperspektiv

Alla inlägg den 28 december 2010

Av petrasperspektiv - 28 december 2010 18:45

Glömde ju berätta att jag ska erbjuda alla medarbetare att promenera under tiden vi har medarbetarsamtal. Vad tror ni om det? Jag tror det blir superbra. För:

* vi får friskluft

* det kan vara lättare att prata om man inte tittar varandra i ögonen hela tiden,    och det är ju omöjligt när man går.

* OCH jag kommer att bli smal som en tråd efter alla promenader. Fiffigt va?!

Av petrasperspektiv - 28 december 2010 18:34

Ja, det hinns verkligen med grejer på jobbet nu. Idag har jag tex planerat in när alla medarbetarsamtal ska ligga. Det gjordes dessutom på ett seriöst sätt med allas scheman framför mig så att de kunde få en tid som passar. Inte som vanligt när jag bara ger en tid och håller tummarna för att åtminstone någon ska kunna

;-).


Jag har kollat ännu mer LPP och jag blir bara smartare och smartare i det ämnet

;-).


Jag har druckit kaffe, två gånger. Vid skrivbordet men ändå...jag har ätit en sallad på fiket. Man kan säga att jag har skött mig exemplariskt idag. Nja, om man bortser från den lilla downperioden i blodsockret som plötsligt infann sig så att jag var TVUNGEN att bryta loss en del av taket på pepparkakshuset jag fick av fritidsbarnen. Allt godis som låg runt är uppätet och gone så nu måste jag ge mig på själva byggnaden när det krisar...


Tur att jag fick med mig dottern ut på en runda direkt efter jobbet så att några av onyttigheterna försvann...


Sonen har inte kommit hem från dagslägret med hockeyn. Tänk om han tror att han verkligen bor i ishallen;-)


Nu ska jag dricka kaffe, igen, och efterlysa min son.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards