petrasperspektiv

Alla inlägg den 4 december 2010

Av petrasperspektiv - 4 december 2010 17:53

...efter en heldag i K-stad. Nej, det blev inget Växjö. Fegade ur och valde K-stad istället. Tur det kanske för jag fick alldeles nyss veta att pojkarna förlorat med

9-4 och en av killarna är just i detta nu på akuten i Växjö med en bruten hand. Stackars lille LP! Hoppas det inte är nån svår brytning utan läker snabbt!


Ikväll ska vi har lite föräldramöte/fest med laget. Hmmm, hur ska vi hitta den stämningen?


Tillbaka till shoppingen. Hittade faktiskt en del i alla fall till sonen. Dottern var ju med så henne kunde jag ju inte handla till. Jag rekommenderar alla som vill handla på Game att göra det på vardagar. Såvida ni inte tycker det är extremt kul att stå i kö alltså. Gör ni det är lördagar toppendagar;-)


Nu ska jag crosstraina för annars kan jag snart inte ha mina nyinköpta kläder. Gottebord och vin igår. Pizza och vin idag. Hmmm.

Av petrasperspektiv - 4 december 2010 09:32

Idag mår jag som jag förtjänar...men det är inget som inte två Panodil kan fixa till;-)


Gårdagskvällen tillbringades ju hos M&J och vi hade jättetrevligt. De hade dukat upp världens gottebord och J som är huslig och duktig hade gjort supergoda ädelsostbollar och andra nya godsaker. Det var liiite svårt att hålla sig till VV-planen men det är smällar man får ta.


Och sjöng gjorde vi. Herregud vad vi sjöng. Det var mycket Singstar kan jag lova. Och tro det eller ej men jag har hittat ett sätt att fuska även i Singstar. Jag lutar mig mot dotterns håll och så sjunger hon med så att jag hittar rätt tonart. He he, har man ett riktigt proffs i familjen måste ju det utnyttjas;-). Sonen var till en början skeptisk till sjungandet men i slutet av kvällen släppte han knappt micken. Fint lät det med.


Nu ska det shoppas! Jippi!!!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards