petrasperspektiv

Alla inlägg den 23 november 2010

Av petrasperspektiv - 23 november 2010 18:47

Förmiddagen ägnade jag åt att skriva ett upplägg för nästa veckas föreläsning. Jag vet inte om det är mitt allmänt dåliga humör eller om jag mer självkritisk än vanligt eller om det bara är skitdåligt. Jag tycker det ser helt kass ut. Så nu har jag fått be kollegan M att kolla på texten och se om det är kass och behöver göras om eller om jag bara behöver ett lyckopiller ett nåt.


Vädret gör ju absolut ingenting för att höja stämningen heller. Deprimerande är bara förnamnet...


Imrgon ska vi åka till Sthlm. Jag och de båda kollegorna alltså. Snöstorm, 2 dm snö och SJ säger jag ogärna i samma mening. Jag menar SJ får ju vintern att låta som en oförutsedd händelse varje år. Vi får väl se när vi är hemma igen...Å andra sidan borde det ju i alla fall innebära lite lugn och ro.


Dottern är på seans och jag är lite avis men jag måste packa. Jag skulle vilja ha ner jullådorna från vinden men jag och maken talar inte riktigt samma språk i den frågan. Just nu sover han på soffan...och jag gör ogärna sånt han gör mycket bättre än jag. Att han är starkare än jag är inget att snacka om. Alltså väntar jag.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards