petrasperspektiv

Alla inlägg den 22 november 2010

Av petrasperspektiv - 22 november 2010 20:23

Ni som följt mig vet att jag är noga med att inte avslöja för mycket om sånt som inte bör avslöjas på en blogg. Ni vet oxå att jag tidigare sagt att man inte ska skriva när man är arg för då kan man klanta till det rejält genom att skriva saker man ångrar efteråt.


Så, idag blir det ett väldigt kort blogginlägg. Jag har många känslor inom mig just nu. Få av dem är positiva. Så, vi ses och hörs en annan dag när jag är mig själv igen och de positiva tankarna vinner över de negativa. Det lär inte dröja så länge för långsint är jag oförmögen att vara. Om jag inte blir riktigt kränkt vill säga. Då förlåter jag aldrig...Ingen bra egenskap men vem har sagt att jag är perfekt? Inte jag.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards