petrasperspektiv

Alla inlägg den 17 november 2010

Av petrasperspektiv - 17 november 2010 18:09

Jag är lite väck just nu för jag har alldeles nyss vaknat. Jag tog mig en liten powernap på soffan. Skönt. Och nödvändigt. För jag ska ju på bio. Som börjar halv nio och varar i 2,5 timme. Det betyder att jag kommer att gå och lägga mig jättesent. Usch. Jag som är van vid att gå och lägga mig senast elva. Hoppas filmen är bra så att det är värt det.


Vi ska alltså se Harry Potter. Det är jag, dottern, sonen och sonens kompis OL. Vi har en tradition av att se Harry Potter tillsammans.


Idag har det varit möten för hela slanten. Bra möten.


Som sagt, jag är lite väck. Hjärnan har inte riktigt kommit igång ännu.


Imorgon måste jag vara på jobbet klockan 7.00 Ojojoj, hur ska det gå? Det var många år sedan sist. Det har jag ju valt bort. Men, ibland måste man. Jag ska väl vara glad att det inte är varje dag.


Detta var inte det djupaste inlägget i världshistorien... Återkommer imorgon. Förhoppningsvis med en vassare hjärna då;-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards