petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 november 2010

Av petrasperspektiv - 11 november 2010 20:10

Gnäll är okonstruktivt, otrevligt, irriterande och j-igt tråkigt att lyssna på. Jag hatar gnäll. Tänkte bara att ni ville veta...eller inte men det var skönt att skriva det. Jag kan också gnälla och vara pissigt inställd till det mesta men det går över snabbt för istället för att gnälla brukar jag försöka hitta vettiga lösningar på det jag gnäller på. Så önskar jag att alla gjorde. Men återigen blir jag bara ledsen och besviken, och kränkt.


Idag var det återigen petra vs metallsaken och den här veckan vann petra. YES!


Efteråt shoppade jag och J loss på Netto, denna shoppingmetropol;-) men de hade ju billigt kaffe;-). Tantvarning på det?


Nu har dottern beställt sin julklapp. Själv. Hmmm, hon är alldeles för stor.


Sonen var hemma med halsont idag. Jag har ju lite svårt med det där att vara hemma om man inte är riktigt sjuk och det klassade inte jag det som. Men, skolsköterskan, som annars minsann inte pjoskar med någon, tyckte jag kunde vara lite human och låta honom vara hemma. Det är ju inte så att han är hemma särskilt ofta menade hon. Nej, det är ju i och för sig sant. Det var nog förra vintern tror jag. Så jag var hygglig och lät honom vara hemma men nu är den lilla lorten på hockey för det fick han för sin pappa. Mmmm, för mamman var inte hemma. Fast pappan bedyrade att sonen har jättemycket kläder på sig så han inte fryser där på läktaren. Mmmm.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards