petrasperspektiv

Alla inlägg den 13 november 2010

Av petrasperspektiv - 13 november 2010 17:38

Dagen började med sovmorgon. Så skönt! Jag älskar verkligen att inte behöva masa sig upp medans det fortfarande är nattsvart ute. Idag sken solen när jag steg upp.


Frukost på det. Inget märkvärdigt. Bara den vanliga yoggin och havrefrasen men det är inte fy skam det heller.


En liten stund på soffan med andra delen av tidningen och en rejäl mugg kaffe blev det sedan.


Därefter ett rätt hårt pass på crosstrainern och därpå en dusch.


Ishallen sedan. Förlust i och för sig men de kan ju inte vinna jämnt;-)


Promenix med maken och nu lagar jag mat. Ni ser! What a lördag. Totalt lugnt och skönt. Inga måsten, ingen stress och inget negativt tjafs omkring mig. Skönt!


Nu är strax maten klar och till den serveras ett glas rött. Efter det kryper vi väl upp i vår bigabautasoffa och tittar vad tv:n har att erbjuda.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards