petrasperspektiv

Alla inlägg den 5 november 2010

Av petrasperspektiv - 5 november 2010 18:15

Japp, det har jag. Idag fick jag nämligen uppleva något nytt. Vi var 5 stycken som via telefon och egna datorer fick en föreläsning av en tjej i Sthlm. Det var verkligen häftigt. Jag tänkte innan att det väldigt lätt kan bli stökigt när man inte ser varandra men det löste sig väldans bra. Visst var det så att vi ibland började prata i munnen på varandra men jag måste säga att det var förvånansvärt sällan. Informativt och bra var det i alla fall. Jag tyckte verkligen innan vi började att jag hade hyfsad koll på facebook men efter de två och en halv timmarna förstod jag hur lite koll jag hade haft innan.


Jag stod alltså med en telefonlur tryckt till örat i 2,5 timme. Ska jag göra om något sånt här ska jag använda mobilen så jag kan använda headsetet. Sen får det kosta. Eller får vi köpa in en telefon med högtalarfunktion.


Väl hemma gick maken, jag och dottern en runda. Först gick vi nerom pappas och lade lite blommor och tände ett ljus sedan gick vi inom stan på vägen hem.


Nu har vi precis ätit fajitas och det är dags för lite kaffe. Maken har överskottsenergi och håller på att montera ner en bokhylla på sonens rum. Jag har fullt sjå med att försöka räkna ut hur jag ska kunna smita undan...


Jag har sagt det innan men jag säger det igen: är det någon som behöver en vit Expedit-hylla (Ikea) med 25 fack är det bara att höra av sig. 300 spänn kostar den.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards