petrasperspektiv

Alla inlägg den 8 november 2010

Av petrasperspektiv - 8 november 2010 19:30

Nej, jag har inte mycket vettigt att säga idag. Egentligen har jag en massa saker jag skulle behöva diskutera med någon men en blogg är knappast rätt forum för det.


Dagen har susat fram i 190. När jag var hemma vid halv sju var jag grymt hungrig. På måndagar har vi fika på konferensen men jag hinner aldrig äta för jag håller ju i den och förväntas prata om en massa saker. Alltså hann jag inte äta idag heller och eftersom jag hade ett möte i Karlshamn blev det senare än vanligt. Tur att maken hade lagat mat för annars hade det blivit en lätt aggressiv stämning här hemma kan jag lova.


Dottern meddelade idag att det är tre veckor till första advent. I like!


Dottern meddelade oxå sina betyg på två prov. Mamman är mycket stolt! Än en gång, mina gener;-) eller nej jag kanske måste ge maken cred för historiagenerna. Men språkgenerna är mina!


Sonen susade iväg till hockeyträningen utan benskydden som ligger kvar här hemma. Hockey utan benskydd är sådär. Glömskhet är mina gener det med.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards