petrasperspektiv

Alla inlägg den 1 november 2010

Av petrasperspektiv - 1 november 2010 18:53

Om någon tror jag blev knäpp igår så blev jag inte det. Jag skrev ett blogginlägg som jag inte hade för avsikt skulle hamna på facebook eftersom det var rätt känslosamt och jag ville inte att det skulle kommenteras. Av gammal vana råkade jag trycka iväg det innan jag plockade bort bocken för fb-publicering. Jag försökte får bort det men enda sättet var att plocka bort hela inlägget. Att sedan skriva om det gick inte. Jag hade tömt mig helt och det kan ibland vara helt omöjligt att hitta energin att skriva igen om något går fel. Så var det igår.


Saken är att en kär vän till mig är i en jobbig situation. Livet har tagit en vändning som bara är pest. En oväntad pest. Men, idag blev situationen något mera positiv och det gör mig så glad och så lättad. Hoppas, hoppas, hoppas att allt blir bra igen.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards