petrasperspektiv

Alla inlägg den 10 november 2010

Av petrasperspektiv - 10 november 2010 19:56

Om ni är lite trötta en vanlig onsdagskväll kan ni göra som jag. Jag riggar den bärbara i knät där jag ligger i soffan. Sen loggar jag in på Skolverkets hemsida och sätter igång filmen om de nya läroplanerna. Oj, vad jag somnade. Det är INTE så att jag är ointresserad men det var lite för mycket prat och lite för lite handling. Men efter en powernap tittade jag vidare och nu har jag sett allt.


Idag firade vi chefen. Det gjorde vi genom en överraskningslunch på Vita huset, ett Bed and breakfast-ställe här i stan. Maten kom i och för sig från Rickard en trappa ner men miljön i Vita huset var mycket trevlig. Maten var väldans god! Om man känner nån som ska övernatta i vår lilla stad kan man definitivt rekommendera Vita huset. Fina rum och extremt centralt.


Nu känner jag att jag har gjort nog med nyttigheter för den här dagen så nu ska jag kolla på tv. Idag är det ju Grey´s!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards