petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 november 2010

Av petrasperspektiv - 19 november 2010 15:13

Tror jag. Eller kontaktar jag familjen som ska komma imorgon och ber dem lämna glasögonen alternativt kisa när de kommer hit. Vad tror ni om det?


Jag menar, det är fredag. Det har varit en lång, ganska tung, vecka. Det är jätteruggigt väder ute. Jag håller på med en superbra bok. Det kan ju omöjligt vara meningen att jag ska städa då. Eller? Nu är ju familjen som ska komma en riktigt hygglig familj så jag tror inte de bryter ihop om det är lite ostädat här men ändå, jag borde ju städa.


Jag tror jag kör en mellangrej. Jag tokstädar en stund och sedan sätter jag mig och läser en stund. Sedan varvar jag det tills att det åtminstone ser respektabelt ut. Så får det bli.


Idag startade skolans FB-sida. Coolt att vara först tycker jag. Nu ska vi bara få den aktiv också.


Städa!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards