petrasperspektiv

Alla inlägg den 9 november 2010

Av petrasperspektiv - 9 november 2010 19:56

Alla som känner mig vet att jag inte är någon skogsmulle eller friskluftsmänniska på något sätt. Trädgården fnyser jag tex åt så länge det inte gäller att ligga och sola i den. Men, till och med jag måste ju erkänna att friskluft har en hälsosam effekt på en. Särskilt under den här pissiga årstiden.


Innan nu ikväll satt jag framför datorn och tog igen sånt jag hade missat på facebook. Jag var trött och hade ont i huvudet. Då plingade det till och C undrade om vi skulle ut och gå. Sagt och gjort. En timmes rask promenad med uppdatering på vad som hänt omkring oss sedan vi gick senast (söndags) och vips så var jag superduperpigg! Så nu ska här duschas för jag vet att jag INTE är pigg imorgon bitti. Sen ska det hämtas barn. Ett är och dansar och det andra våldgästar en kompis;-).


Idag när jag loggade in hade jag både fått en fråga och en kommentar. Kanske måste man vara bloggare för att förstå hur sjukt roligt det är. Flera kommentarer och gärna frågor. Det är jättekul!


Imorgon bitti ska jag och mina båda rektorskollegor träffas på ett fik och ha ett frukostmöte. Glassigt va? ;-)



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards