petrasperspektiv

Alla inlägg den 2 november 2010

Av petrasperspektiv - 2 november 2010 19:37

Idag har hela krisgruppen på skolan varit hemma hos kurator K. Vi fick en påhittad olycka som vi resonerade kring. Det var mycket intressant och givande och det gav en hel del bra samtal kring hur vi kan hantera olika scenarion. Som sagt, oerhört givande och lärorikt.


Hos K fick vi fika och lunch och så fick vi se hennes nya hus. Så fint. De hade en "relaxavdelning" jag blev grymt avundsjuk på. Bastu OCH bubbelpool! Om jag hade haft en av grejerna hade jag varit glad:-)


Om någon, av någon anledning, skulle klaga över att husen ligger så tätt i nybyggda områden skulle jag vilja påstå att den människan aldrig varit i Istaby. Fattar ni hur många hus de tryckt in i denna lilla by?! Och, till synes helt oorganiserat...Jisses.


Slut på rasten. Nu ska jag ta mig något ätbart och sedan är det tillbaka till boken och soffan som gäller.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards