petrasperspektiv

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av petrasperspektiv - 29 februari 2012 06:48

Jag tänkte bara berätta att det funkar att helt iskallt vrida vredet på tvättmaskinen från 60 till 40 grader utan att ens stänga av emellan. Onepiecen verkar ha hållt måtten och övriga kläder likaså. Tur...;-)


Det är ju lite ovanligt för min del att blogga på morgonen. Det är ju inte så att de direkt hänt något under natten som behöver avhandlas. Möjligen skulle jag vilja att någon hade observerat mig när jag sover för att jag ska förstå hur jag lyckas flytta den sjukt tunga Tempur-madrassen flera centimeter. Är det mina vändningar som är så kraftfulla? :-)


Nu väntar en dags jobb, styrelsemöte ikväll där många viktiga saker ska redas ut och beslut ska fattas. Jag hade velat gå en runda med men det verkar inte som om det skulle hinnas med. Jaja, man kan ju inte få allt. Ha en bra dag!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards