petrasperspektiv

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av petrasperspektiv - 25 februari 2012 15:56

Idag har varit en riktig kapdag! Jag, J och A gick på en liten shoppingrunda i stan och först hittar jag leggings som passar perfekt till en kofta jag har. Det var 70% rabatt så de kostade nästan ingenting. Alltså tog jag två par:-). Efter det gick vi vidare till MQ och där hittades supernygga underkläder till typ inget pris alls. Dottern köpte en söt blus som också var ett riktigt kap. J var sig själv och köpte en scafs till ordinarie pris;-). Hon morrade lite över att jag lockat in henne i scarfsvärlden:-) men allvarligt talat så gör ju scarfsar livet ännu lite mera underbart:-)


Nu har maken och jag gått en runda i det härliga vädret. Det är ju riktigt vårigt ute. Det gillas. Nu ska här duschas lite innan vi drar till Bma för umgänge med familjen L. Så kul!


Imorgon blir en hockeydag. En lååång hockeydag som börjar med hemmamatch för killarna. Sen ska några stuvas in i bilar och transporteras i drygt 18 mil för att hjälpa A-laget. Hmm, jag tror jag laddar upp med en bra bok för givetvis finns det inte kartan att jag INTE skulle följa med.


Nu är det kaffedags. Ha det gott och njut av solen!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards