petrasperspektiv

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av petrasperspektiv - 13 februari 2012 20:23

Det har jag inte. Jag bara orkade inte blogga för jag hade inget vettigt att skriva. Jag vet inte om jag har det idag heller men jag skriver ändå;-)


Idag har varit en blandad dag men jag väljer att fokusera på det positiva. Och det positiva är människor jag har runt mig som idag såg vad jag behövde och gav mig det. Tack, säger jag. Jag lovar att göra detsamma om det skulle behövas.


Just nu sitter vi och har ett litet hockeymöte vid köksbordet. Det är himla trevligt!


Dottern är på dans och ska hämtas klockan nio. Det får INTE glömmas!


Sonen fyller ju år idag och jag ville fira med lite god mat och tårta men sonen valde dubbla träningar istället. Snacka om att dissa sin mamma... Jaja, jag får väl fira honom på fredag som alla andra.





Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards