petrasperspektiv

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av petrasperspektiv - 6 februari 2012 19:25

Jag konstaterar:

* det är jobbigt att driva förändring

* det är jobbigt att ha ideal

* det är jobbigt att nästan aldrig kunna falla in i den stora massans åsikter

* det är jobbigt att alltid behöva förklara och motivera sina beslut och motiven med dessa

* det är jobbigt att vara den jobbiga


Kände bara att jag behövde förtydliga detta. Men eftersom jag är en obotlig optimist kan jag också konstatera att:

* det är roligt att få bestämma

* det är roligt att folk faktiskt lyssnar på mig

* det är roligt att jag inte behöver hålla med alla utan istället finner kraften att stå för mina egna åsikter

* det är roligt att driva förändringsarbete och se när det blir skillnad.


En annan rolig sak är att jag ska iväg på äventyr imorgon kväll. Ojojoj, vad spännande. Jag berättar mer efteråt.


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards