petrasperspektiv

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av petrasperspektiv - 9 februari 2012 18:03

Om 55 minuter börjar matchen. Undrans om sonen kommer att få spela. Usch det är ju lite nervöst det här;-)


Han fick en för tidig födelsedagspresent idag av farmor och farfar. En sprillans ny klubba. Hoppas det är en riktigt turklubba:-)


Idag är det fjärde dagen jag lever sunt och nyttigt och ännu så länge går det bra. Det är ju lite meckigt att inte bara kunna gå in i matsalen och äta utan behöva ha mat med sig men man vänjer väl sig vid det med.


Imorgon tänkte jag plocka en friskvårdstimme och avsluta veckan med ett body pump-pass. Det verkar väl klokt? Det hänger i och för sig på att jag och kollegan får klart allt som måste bli klart för annars kommer jag nog inte kunna sticka tidigare, om ens i tid...


Nähä, nu ska de varma kläderna på och sedan är det ishallen som gäller. Jag hoppas det kommer massor med folk idag!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards