petrasperspektiv

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av petrasperspektiv - 16 februari 2012 20:10

Jaha, då har jag varit på styrelsemöte i facket för sista gången. Ja, vad jag vet just nu i alla fall. Det är ett roligt gäng så jag kommer verkligen att sakna dem. Men om jag inte kan satsa för fullt så är det lika bra backa och låta någon annan ta platsen. Nu satsar jag på jobbet och SIK. Det är liksom fullt upp.


Trött som en gnu är jag idag. Kan det bero på att jag inte masat mig i säng förrän efter elva två kvällar i rad? Förmodligen. Jag som alltid har varit värsta kvällsmänniskan har blivit värsta kvällströtta människan. Trist men sant. Och grejen är att om jag bara masar mig i säng så är det inte lika jobbigt sen på morgonen. Jag tycker nog att det faktiskt blir lättare att stiga upp ju äldre jag blir. Nåt bra med att bli äldre...


Strax är det Biggest Looser-dags och det missas icke! Faktiskt det enda program jag måste titta på- Imorgon är det Ikea och så är det kalas för sonen. Vi kör den smarta varianten med gäster på kvällen (behöver inte städa snornoga) och så bjuds de på tacobuffé (tar ingen tid alls att fixa till) och så fixar dottern en cheesecake till efterrätt (hon står för jobbet). Jag tycker det är smart upplagt;-)


Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards