petrasperspektiv

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av petrasperspektiv - 11 februari 2012 20:00

Japp, nu är det dags för veckans höjdpunkt, melodifestivalen. Till alla dem som lägger enorma mängder energi på att dissa melodifestivalen kan jag bara säga: men titta inte då. Det är ju oerhört korkat att lägga tid på nånting man  ogillar. Det är ju som om jag skulle sitta och titta på ett 100-varvs Formell1-lopp och sedan gnälla på att det är dåligt.


Idag var dottern och jag i K-stad och jag handlade INGENTING. Ja, alltså inget onödigt alltså. Jag handlade en ögonpenna och hudkräm på HM och sedan en matta och annat smått och gott på Eko MEN inga onödiga kläder. Jag är stolt över mig själv:-)


Städat har jag gjort idag. Först jag och dottern. Sedan vi två och maken och till sist sonen. Allihop alltså. Alla tar sitt ansvar. Precis som det ska vara och inte som gubben på Skavlans igår mässade om. Halleda, jag trodde jag skulle bryta ihop. Han och Anna Anka skulle bilda ett perfekt par;-).


Nej nu är det fokus som gäller. Melodisfestival. Tystnad. Surroundsystemet på och full fokus på tv:n. Må det bidrag jag gillar vinna:-)

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards