petrasperspektiv

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av petrasperspektiv - 23 februari 2012 21:37

Ja, nästan i alla fall. Det var rätt mycket folk och kollade på matchen. Kul! Det är ju alltid roligt att kombinera hockey med umgånge med trevligt folk.


Imorgon är det fredag och festdags. Då är det SIK-fest och dags att umgås med roliga människor:-)


Innan dess ska jag jobba några timmar och så ska jag styla håret hos P. Finemang. Så himla bra tajmat utan att ens veta om det:-)


I vanlig ordning har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig...suck. Varför är det alltid så?


Jag är sjukt sugen på choklad och det ingår inte direkt i min diet. Den som kan uppfinna kalorifritt choklad borde adlas och belönas med typ evigt liv eller något annat lika bra.



Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards