petrasperspektiv

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av petrasperspektiv - 23 juni 2010 21:28

Vilken dag jag har haft! Den började med en vandring i Hörvik. Fantastisk utsikt och picnic i det gröna. Värre kan man definitivt ha det. Efter det var det möte och massor av viktiga saker avhandlades. Lunchen bestod av stekt sill med mos vid havet i Hörvik. Mums!


Eftermidadgen upptogs av diverse fixande och trixande med olika saker. Bland annat kom mitt tygkonstverk upp på mitt kontor så nu kan jag sitta och drömma mig bort till Grekland när jag tycker livet är jobbigt. Och när det inte är jobbigt kan jag bara njuta av det vackra tyget!


Väl hemma parkerade jag mig i en solstol och vägrade laga mat. Så det gjorde dottern för maken sov och sonen var i H-vik. Duktig dotter!


Tokhandling inför midsommar hanns med och nu sitter jag här med datorn i knät, Morden i Midsomer på tv, ett glas rött och lite ostbågar. Mmmm, riktigt härligt. Och imorgon är jag ledig. Ett litet strandbesök ska nog hinnas med. Härligt!!!


Kan förresten berätta att telefonen (den nya) ringde när jag stod i kassakön på Ica. Lite panik fick jag och utbrast: "Ehhh, hur svarar man?" Jag har hunnit sätta mig in i ganska mycket i telefonen men ringt hade jag inte...men nu kan jag det med!


Ha det gott och njut av den superhärliga sommarkvällen!

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards