petrasperspektiv

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av petrasperspektiv - 19 juni 2010 21:58

Dagen började med skitigt arbete i röda ladan hemma på tomten.


Den fortsatte sedan med fika på stan med A och J. Mycket trevligt och massor att diskutera. Särskilt ett radikalt beslut en av oss nyligen fattat. Ett modigt och klokt beslut men som med alla förändringar följer ju vissa ångesttankar. Jag tycker i alla fall att det var ett bra beslut. Livet är för kort för att gå omkring och må dåligt.


Jag hämtade ut böckerna jag beställde så nu tror jag sommaren är räddad. Ja det krävs ju lite vettigt väder och ledighet oxå förstås.


På tal om ledighet vet jag fortfarande inte när jag ska ha semester. Hmmm.


Lagom till att bröllopet skulle börja gick solen i moln och det regnade lite till och från. Perfekt tajming. Då kunde jag kolla på bröllopet utan att få ångest över att jag inte var ute i solen. Åhhh, vilket bröllop. Jag älskar bröllop och jag gråter alltid när jag är på bröllop eller ser det på tv. Så oxå idag. Björn Skifs och Agnes framträdande var ju också så himla bra. Klänningen var superfin. Allt var fint. Det enda jag har att klaga pluttelite på är att stackars Prinsen är så välkammad. Jag tycker han ska ta efter svågern och rufsa om i håret lite.


Måste oxå tillägga att jag var impad av Säpo-folket som sprang bredvid kortegen hela rundan. Fort gick det oxå. Imponerande.






Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards