petrasperspektiv

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av petrasperspektiv - 14 juni 2010 21:09

...var en röd liten läcker Mazda någonting. 2001 års modell. 7000 mil ungefär. Kassettradio i! Oacceptabelt enligt dottern. Jag är beredd på att hålla med. Lite kombi sådär. Alltså, perfekt IKEA-bil. Easypeasy att fälla säten och trycka in stora paket. I like!


Den ska hämtas på fredag. Kul!

Av petrasperspektiv - 14 juni 2010 20:57

Idag har allt gått i hundranittio vill jag lova. Det är konstigt att det ändå inte på något sätt känts stressigt utan bara kul. Häng med nu så drar jag min dag:


Upp. Morgonpromenad. Frukost. Packa allt nödvändigt till jobbet. Cykla till jobbet. Blanda saft. Ha knytkalas med åttorna. Mums. Träffa sexor och sjuor. Gå till Kristinas med dem. Fika. Tillbaka till skolan. Snack med kollega. Betygsunderskrifter. Hem. Lunch. Bussen till skola 2. Jobb, jobb, jobb. Maken hämtar. Vi svänger inom Folkessons. En halvtimme och en provtur senare är vi bilägare. Varför dra ut på det lixom? Slänga i mig en bar. Slänga av maken hemma. Till frissan. När hon kletade färg i håret läste jag igenom alla mina utskrivna mejl och bilagor. Hem. Åt mat. Facebook. Nu, blogg.


Ja det var min dag. Nu ska jag sätta på lite kaffe tänkte jag.

Presentation

51 år, mamma, fru, lärare, rektor, chef, vän, coach med sjuk humor och ett hjärta som klappar för alla som på något sätt är utsatta. Gillar det mesta som förgyller livet.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards